H ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ διαχρονικά διέθετε μια ανθρωποκεντρική αντίληψη η οποία είναι και εκείνη που έχει οδηγήσει στη στρατηγική της προσφοράς χαμηλών τιμών και της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προκειμένου να μπορεί να στέκεται πάντα δίπλα στους πελάτες της.
Οι αυξανόμενες ανάγκες αλλά και οι προσδοκίες της κοινωνίας στην Ελλάδα του σήμερα είναι εκείνοι οι παράγοντες που δημιούργησαν την ανάγκη συστηματοποίησης των υπαρχουσών δραστηριοτήτων της εταιρείας στο χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κάτω από την έννοια του «πράττειν».